You are currently viewing Контент стратегія для YouTube каналу

Контент стратегія для YouTube каналу

  • Автор запису:
  • Запис опубліковано:22.07.2022
  • Категорія запису:Блог

Чи ви є давнім ветераном YouTube або тільки починаєте працювати з платформою, створення контенту для YouTube може бути складним завданням. Навіть найдосвідченіші творці контенту іноді можуть відчувати труднощі з темами мозкового штурму, максимізуючи свій графік публікації та збільшуючи залучення.

Отже, як ви можете залишатися на плаву (і залишатися здоровим глуздом) у морі контенту, коли потрібно створити так багато контенту і так мало часу? Створивши контент-стратегію, яка виділить вас серед конкурентів! Хоча термін «контент-стратегія» може здатися надто технічним, насправді це химерний спосіб сказати «що і коли публікувати».

То як створити свою ідеальну контент-стратегію? Читайте далі, щоб дізнатися і не забудьте залишитися, щоб отримати кілька додаткових порад про те, як ви можете максимізувати свій контент!

ЗНАЙ СВОЮ АУДИТОРІЮ


Як і в будь-якій бізнес-стратегії, важливо знати, хто є вашою ідеальною аудиторією. Можливо, ви вже знаєте спільні риси вашої цільової аудиторії (стаття, вік, інтереси), але зараз саме час уточнити.

Звідки ваша аудиторія? Не лише в якій країні, а й у яких містах? Люди якого віку найбільше цікавляться вашим контентом? Ваші пости гавкають більше чоловіків, ніж жінок, але більше жінок, ніж чоловіків коментують? Використовуйте цю інформацію у своїх інтересах!

Ще один важливий елемент, який слід враховувати, — це те, що цікавить вашу цільову аудиторію, крім вашої ніші. Це дозволить вам максимізувати цінність, яку ви можете принести вашій аудиторії.

Наприклад, якщо ваша ніша — огляди технологій, а ваші глядачі також є великими шанувальниками контенту, пов’язаного з продуктивністю, зробіть кілька відеороликів про найкращі гаджети або програми, які допоможуть підвищити продуктивність! Проявіть творчий підхід та дізнайтеся, хто ваша аудиторія.

ВИКОРИСТОВУЙТЕ ВБУДОВАНУ АНАЛІТИКУ


Але як ви можете дізнатися про все це про свою аудиторію (крім того, що ви дуже спостережливі в розділі коментарів)? Завдяки вбудованій аналітиці платформ соціальних мереж, ви можете дізнатися практично все, що вам потрібно для створення сильної контент-стратегії. Вбудована аналітика YouTube чудова, але не відмовляйтеся від своїх профілів в інших соціальних мережах. Швидше за все, у вас однакова аудиторія на різних платформах, тому використовуйте це у своїх інтересах.

Ваша аналітика може показати вам, хто є найактивнішим і в який час, що підводить нас до наступних пунктів…

ВИЗНАЧИТЕ, ЩО ВИ ХОЧЕТЕ РОЗМІСТИТИ…


Знання того, хто ваша аудиторія, дозволяє визначити тип контенту, який ви хочете створити. Тепер, коли ви знаєте, хто дивиться, відповідним чином налаштуйте свій контент. Якщо ви раптом виявите, що у вас ширша жіноча аудиторія, ніж ви думали, можливо, створіть кілька відео в нішах, які оцінять цільову аудиторію жіночої статі.

Або, можливо, ви помітили, що старші глядачі не так багато коментують — можливо, тому, що вони не знайомі з процесом. Щоб допомогти, увімкніть привітання в кінці вашого відео з короткою інструкцією про те, як опублікувати коментар, а також заохочення та подяку. Ви здивуєтеся, наскільки це можливо ефективно!

При цьому постарайтеся не розпорошуватись надто тонко. Вам не потрібно створювати кожен тип контенту просто для того, щоб догодити кожному члену вашої аудиторії. Зрештою, вони переглядають ваш контент не просто так! Виберіть 3 ніші та дотримуйтесь цих тем для безпечного старту.

…І КОЛИ ВИ ХОЧЕТЕ ЦЕ РОЗМІСТИТИ


І тепер, коли ви знаєте, хто дивиться, настав час створити розклад, який оптимізує вашу взаємодію. Використовуйте вбудовану аналітику та ідеї, щоб визначити, коли взаємодія з вашими повідомленнями на різних платформах є найвищою. Якщо у вас недостатньо даних для створення надійного плану, швидкий пошук Google допоможе вам почати з правильної ноги.

Як і у всьому, метод спроб і помилок є ключовим. Ви можете скласти те, що, на вашу думку, є ідеальним розкладом публікацій, щоб виявити, що глядачі налаштовуються на нього через кілька годин. Якщо це так, внесіть відповідні корективи та заново проаналізуйте свій майбутній графік публікацій, щоб задовольнити потреби вашої аудиторії.

МАКСИМІЗУЙТЕ СВІЙ КОНТЕНТ, КУПУЮЧІ ПЕРЕГЛЯДИ НА YOUTUBE


Отже, тепер ви професіонал у галузі створення контенту, і ваша контент-стратегія бездоганна. Можливо, ви спостерігаєте активну участь на різних платформах, а ваш канал на YouTube процвітає як ніколи раніше, або, можливо, ви все ще трохи відстаєте від своїх цілей і хочете побачити реальне зростання. Незалежно від того, боретеся ви чи ні, купівля переглядів на YouTube (а також купівля годин перегляду YouTube, передплатників, позначок «Подобається», коментарів тощо) — це чудовий спосіб створити міцну основу для взаємодії з вашим каналом та підвищити рівень вашого контенту. Чим більше у вас залучення, тим більше ви отримаєте завдяки силі соціального доказу.

Обійдіть докучливий алгоритм YouTube і дайте своєму контенту шанс, на який він заслуговує, дійти до аудиторії вашої мрії, а не залишитися в тіні.

Замовте просування Ютуб каналу
Вдалого Всім Просування!