You are currently viewing Як розкрутити YouTube канал стоматології

Як розкрутити YouTube канал стоматології

  • Автор запису:
  • Запис опубліковано:25.07.2022
  • Категорія запису:Блог

Розкрутка стоматологічних клінік за допомогою каналу на YouTube – це ще один ефективний і новий спосіб просування власного бізнесу. Соціальні мережі дають можливість «продавати» свої послуги, а завдання YouTube – зацікавити клієнтів, привернути їхню увагу, зібрати величезну аудиторію, хай і віртуальну.

Поставивши перед собою такі цілі, починаємо старанно працювати!

Аналіз конкурентів


Перед тим, як розпочати роботу, потрібно провести аналіз своїх основних конкурентів, які вже давно знаходяться на YouTube:
• Подивіться, як оформлено їх профіль.
• Зверніть увагу на теги, які використовують для просування кожного відео.
• Ознайомтеся з представленим відеоконтентом на сторінці – що знімають, як оформлюють відеоролики, у якому напрямку працюють, які теми набирають найбільшу кількість лайків, позитивних коментарів.

Такий детальний аналіз буде потрібний для того, щоб не допустити можливих помилок, яких припускалися ваші конкуренти під час розкручування свого каналу. Крім того, ви зможете проаналізувати та зрозуміти, що саме подобається аудиторії у процесі розгляду стоматологічної тематики.

Залучаємо перших підписників


Якщо профіль на YouTube був створений, заповнений і навіть залито перше успішне відео, потрібно привести на канал користувачів, які в майбутньому стануть вашими передплатниками. Якщо у вас вже є розкручені облікові записи в соціальних мережах – це легко. Достатньо додати на YouTube посилання на всі соціальні мережі, а також зі своїх аккаунтів, що діють, повідомити своїм передплатникам, що тепер ви знаходитесь у відеохостингу.

Таким чином, відбувається процес «переманювання» своїх клієнтів на іншу платформу, де їм буде запропоновано мінімум текстової інформації та максимум відеоконтенту.

Контент: а що знімати та показувати?


Необов’язково знімати вирвані зуби та закривавлені інструменти. Контент на YouTube повинен бути приємним і позитивним, щоб після перегляду відео у користувачів сформувалося до вас особливу довіру.

У результаті ваш відеоконтент може бути наступним:
• розповідь про нові процедури, послуги;
• розповідь про нові інструменти, апарат та інші прилади з величезним функціоналом;
• про відкриття філії вашої клініки на іншу адресу, в іншому місті або навіть в іншій країні;
• відповіді кваліфікованих стоматологів на найпоширеніші запитання від передплатників, клієнтів вашої клініки;
• процес створення вінірів;
• цікаві факти на тему стоматологія;
• цікаві та смішні війни, в яких беруть участь фахівці вашої стоматологічної клініки та інше.

Як правило, контент на такому каналі дуже різноманітний. Тільки таким міксом можна утримати увагу глядачів. Причому відео обов’язково мають бути регулярними. Самостійно придумайте дні, за якими ви випускатимете новий відеоролик. Але не рідше, ніж 1 відео на тиждень.

А що з рекламою?


Якщо говорити про власний канал на YouTube певної стоматологічної клініки, то кожне ваше відео – це вже і є прихована рекламна кампанія. Незалежно від тематики відео, ви все одно популяризуєте свої послуги, виступаючи від імені власної клініки. Такий спосіб рекламування вважається найзручнішим та найефективнішим, коли передплатнику нічого не нав’язують: він просто дивиться відео та «вбирає» інформацію разом із всілякими рекламними вставками.

Пам’ятайте, що бажання розвиватися та удосконалюватись неодмінно принесуть бажані результати!